شرکت نظافتی سفیر پاک پارسیان از نمونه های موفق پیاده سازی سیستم قو

سفیر پاک پارسیان، شرکتی نظافتی که از سیستم چابک قو استفاده می‌کند

شرکت نظافتی سفیر پاک پارسیان، از شرکت‌های فعال حوزه نظافت و پیمانکاری ساختمان‌های خصوصی و دولتی در تهران است، که از سیستم قو بعنوان یک سیستم جامع مدیریتی استفاده می‌کند.

نام شرکت: شرکت نظافتی سفیر پاک پارسیان
مکان: تهران، ایران
صنعت: نظافت و خدمات ساختمان (B2C)
مشاور عملکردی سیستم قو: مهندس سهند هاشمی
راهکارهای ارائه شده در سیستم قو: فروش دوره‌ای، مدیریت پروژه، سیستم حضور و غیاب و فیش حقوقی، سیستم پورتال ، فروشگاه آنلاین
اندازه شرکت: +30
تعداد کاربران: 5

نحوه اجرا در شرکت نظافتی سفیر پاک پارسیان

۱. مشاهده دمو پیشنهادی توسط مدیریت و پرسش و پاسخ و مشاوره
۲. استفاده از سیستم پیشنهادی بصورت آزمایشی بمدت دو ماه
۳. اعلان خواسته‌‌ها و نیازسنجی تیم تحلیل به منظور بهینه‌سازی و سفارشی‌سازی محصول
۴. پیاده سازی راهکار نهایی

مزایا

بنا به اظهار نظر مدیر عامل “دیگر دقیقا میدانیم چه کار میکنیم ، چه کار باید بکنیم و چگونه باید بکنیم.” بعبارتی مدیریت مجموعه سه محور اصلی راهکار مدیریت پروژه فناوری خبره که همان گزارش گیری و شفافیت فرآیندی، استانداردسازی فرآیند سازمانی، و در نهایت کمک به مدیریت بهینه مجموعه به خوبی حس کرده و هم اکنون خود را هماهنگ و مسلط بدان می‌داند.

معایب

آن شرکت نظافتی محترم در نظرسنجی‌های صورت گرفته از ایشان در دوره‌های اول همکاری فی‌مابین، محصول و راهکار را گرانبها دانسته بودند. در پاسخ به این امر فناوری خبره تلاش کرد علاوه بر تشریح حداقلی بودن قیمت‌ها نسبت به رقبای هم‌سطح، اهمیت این پیاده‌سازی موفق و منافع مالی بسیار (مستقیم و غیرمستقیم) آن را برای ایشان توضیح دهد. و در نهایت نیز با ارائه تسهیلات ویژه خرید محصولات دانش‌بنیان از جانب دولت، و همچنین تخفیف‌های مستقیم فناوری خبره این موضوع در دوره‌های بعدی مرتفع گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *