مدیریت هزینه

[box type=”shadow”]سه ضلع اصلی مثلث مدیریت پروژه، مدیریت زمان، مدیریت وظایف و مدیریت هزینه می‌باشد. قراردادن بخش مهمی از توجه بخش مدیریت پروژه برای مدیریت هزینه نه تنها یک ضرورت است بلکه باعث ایجاد یکپارچگی در کل پروژه خواهد شد.
شکل مثلث هزینه ماژول مدیریت هزینه قو این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان برای پروژه برنامه‌ریزی هزینه محور انجام داد. در این بخش امکان تعریف و بودجه‌ریزی پروژه وجود داشته و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر اساس سطوح مختلف شکست وظایف پروژه بودجه‌ریزی نمایند.
مدیریت هزینه‌‌های روزانه کارمندان خود هرگز آسان نبوده است. خواه هزینه‌های مسافرتی، لوازم اداری یا هزینه‌های دیگر. ولی با استفاده از سیستم مدیریت هزینه قو از داشبورد اختصاصی این سیستم به مخارج و کلیه رسیدها و ارسال هزینه‌ها دسترسی داشته باشید و فقط با یک کلیک آنها را ایجاد ، اعتبارسنجی و یا منسوخ کنید. بدون نیاز به استفاده از یک نرم‌افزار تخصصی مجزا برای مدیریت هزینه های پروژه، برای رسیدگی به تمامی مسائل مرتبط به هزینه به سیستمی یکپارچه که به سایر بخش‌ها از حسابداری گرفته تا مدیریت منابع انسانی متصل است اعتماد کنید.[/box]

ثبت

درخواست هزینه

کارکنان می‌توانند به راحتی نسخه ای از رسیدهای خود را مستقیماً به سابقه هزینه وصل کنند تا از دست دادن آنها جلوگیری شود. با گرفتن عکس از رسید و ارسال به آدرس ایمیل تعیین شده، رکوردهای دلخواه شما به سیستم مدیریت هزینه اضافه می‌شوند. در وقت خود صرفه جویی کنید و با نگه داشتن سابقه‌ای شفاف و کامل از کلیه هزینه‌ها، کارایی خود را افزایش دهید.

پرسش و پاسخ از کارمندان

به کارمندان اجازه دهید تا هزینه های مربوط به هزینه های اختصاصی خود را با یک مرور کلی از تمام هزینه های یک دوره مشخص ، برای وقایع ، مسافرت ها و غیره ثبت کنند.

درج پیوست ها

به راحتی پیوست ها را به رکوردهای هزینه اضافه کنید تا امکان اثبات هزینه هایی مانند بلیط ، صورت حساب و غیره را به بررسی کنندگان ارائه دهید.

گزارش هزینه

هزینه های مشابه را در تنها یک گزارش هزینه گروه‌بندی کنید و با تصویب کلیه هزینه ها با یک کلیک ، روند تصویب را سرعت ببخشید.

درج نظرات

برای ارائه اطلاعات تکمیلی به بررسی کنندگان، یادداشت هایی را در رکورد هزینه ها بنویسید.

مدیران

تنها با یک کلیک تمامی هزینه‌ها مشمول بر اضافه کردن نظرات، ویرایش سوابق، یا درخواست اطلاعات اضافی را تأیید یا رد کنید.

بررسی وضعیت

یک مرور کلی در مورد کلیه وضعیت هزینه ها به طور هم زمان و جداگانه داشته باشید و به عنوان یک مدیر، به راحتی سوابق هزینه را در کل تیم دنبال کنید تا مراقب هزینه‌ها باشید. اطمینان حاصل کنید که اهداف بودجه‌ریزی آن‌ها حفظ می‌شود.

مرور رکوردهای هزینه

پیش نویس هزینه‌ها، اضافه کردن یادداشت‌ها و رسیدها را در قسمت ثبت هزینه براحتی و سهولت بارگزاری کنید.

 

مدیریت

مقایسه هزینه و رسید

سیستم قو به منظور تسهیل فرآیندهای تأیید هزینه ، پیش نمایش دریافت رسید را در کنار درخواست هزینه نمایش می دهد.

مدیریت هزینه تمام گروه

هزینه های کل تیم را پیگیری کنید.

پیش فاکتور هزینه ها

به راحتی پیش فاکتور هزینه های خود را به مشتریانتان ارسال کنید تا شفاف سازی صورت پذیرد.

 

یکپارچگی

حمل و نقل

سوابق کارمندان را ببینید و به راحتی فایلها و اطلاعات مورد نیاز را برای خود حفظ کنید.

پروژه

سوابق مربوط به تمامی پروژه ها رو به راحتی در دسترس داشته باشید و تحلیل کاملی از هزینه های پروژه ها داشته باشید.

حسابداری