نوبت دهی

[box type=”shadow”]سیستم مدیریت نوبت دهی قو، یک ماژول است که امکان مدیریت قرارملاقات و رزرو ها را می دهد. این کمک می کند تا کاربر با داشتن یک عضو قرارملاقات، یک ملاقات برای مشتری رزرو کند و از این رو با حفظ سوابق قرار ملاقات ها و فاکتورها، تاریخ و لیست زمانبندی را به مشتری می دهد.

[/box]

صرفه جویی در وقت

زمانبندی آنلاین

مشتریان می توانند جلسات خود را فقط با چند کلیک و بر اساس میزان دسترسی برنامه ریزی کنند.

یادآوری پیام کوتاه / ایمیل

یادآوری‌هایی به صورت ایمیل و پیام کوتاه خودکار ارسال کنید تا مطمئن شوید که مشتریان شما قرار ملاقات خود را فراموش نخواهند کرد.

اشتراک گذاری آسان

لینک جلسه را شخصی سازی کنید و آن را از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی یا از طریق وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

مشتریان می توانند با یک کلیک زمان بندی کنند و با تقویم تیم ها همگام شوند.

لغو / تغییر

مشتریان می توانند قرار ملاقات را تایید و یا رد کند.

 

برقراری ارتباط با مشتری ها

نوبت دهی فردی

یک لینک برای قرار ملاقات های خود ایجاد کنید و اجازه دهید مشتری شما بین لیست های زمانی موجود انتخاب کند.

قرارملاقات های تیمی

امکان نمایش دسترسی ها در سراسر یک گروه وجود دارد و مشتری می تواند با هر کسی که در دسترس هست جلسه خود را زمان بندی کند.

مدیریت زمان

سیستم نوبت دهی قو بازه های زمانی مختلف را تعریف می کند و به مشتریان این اجازه را می دهد جلسات خود را بر اساس اولویت ها و قابلیت ها زمان بندی کنند.

همگام سازی با تقویم

به طور خودکار با تلفن همراه یا برنامه تقویم  همگام سازی می کند.

تلفن همراه

به مشتریان این امکان را می دهد که جلسات را از طریق تلفن همراه خود با رابط کاربری سیستم قو زمان بندی کنند.

محدوده های زمانی

امکان زمان بندی جلسه در محدوده های زمانی مختلف وجود دارد .

چند زبانه

هر مشتری می تواند جلسات را به زبان خود زمان بندی کند.

قابلیت تنظیم

صفحات نوبت دهی ، گزینه های تنظیم مانند لغو و زمانبندی مجدد را شخصی سازی کنید.

قابلیت دسترسی شخصی

مدت زمان قرارملاقات ها، میزان دسترسی و جابجایی بین قرارملاقات ها را تنظیم کنید.

فرم های صلاحیت

با سؤال های شخصی در فرایند قرار ملاقات ، صلاحیت های جدیدی را تعیین کنید .

تیم فروش

اعضای قرارملاقات را می توان ایجاد کرد و به گروه ها تخصیص داد.