سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان قو CRM

CRM

CRM در عمل یک استراتژی برای مدیریت است که برای بهبود ارائه خدمت به مشتری استفاده می شود. مشتریان در این تعریف شامل خریداران، تامین کنندگان و دریافت کنندگان خدمات در بخش های مختلف یک شرکت خصوصی، دولتی، سازمان ها و حتی یک فروشگاه کوچک می باشد.به بیان دیگر CRM این امکان را برای شما فراهم می کند تا بر روی ارتباطات سازمان خود با افراد مختلف مانند مشتریان، کاربران، همکاران و یا تامین کنندگان متمرکز شوید.

برخی از قابلیت های CRM مربوط به فرایندهای فروش، بازاریابی و پیاده سازی ابزارهای این فرایند ها در کسب و کار می باشند.نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )، اطلاعات و اسناد مشتری را درون یک پایگاه داده جمع آوری می کند تا کارمندان یک سازمان بتوانند به آسانی به آن ها دسترسی داشته و این اطلاعات را مدیریت کنند. در حقیقت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، نرم افزاری یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتریان توسط کسب و کارها می باشد.

فروش بهینه 

رابط کاربری مدرن

در CRM سیستم قو داشبوردی برای بررسی بهتر فعالیت های فروش و نکات مفید و بهترین روش ها برای پیکربندی و استقرار CRM وجود دارد.

فاکتورها را فقط با چند کلیک ارسال کنید و فرصت خود را با کشیدن و رها کردن و غیره مدیریت کنید.

تلفن همراه

سیستم قو کاملا از رابط کاربری موبایل پشتیبانی می کند .

نمای Kanban

شمای مدیریتی KanBan سیستم قو کاربران را قادر می‌کند فعالیت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کنترل کنند.

 

فرصت های بالقوه

رشد فرصت

با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان قو شما می‌توانید برای ارسال ایمیل به صورت خودکار متناسب با تقسیم بندی و فعالیت های فرصت ، کمپین هایی ایجاد کنید.

ایجاد فرصت

در CRM سیستم قو، هنگام تبدیل یک فرصت بالقوه به یک فرصت بالفعل، فرصت های پیشنهادی را دریافت کنید و مخاطبین را به طور خودکار بر اساس فرصت ها ایجاد کنید.

امتیاز دهی فرصت

امتیازات خود را بر اساس معیارهای صریح و ضمنی (مشاهده شده ، بومی سازی ، بر اساس زمان و …) ثبت کنید.

اقدامات دستی و خودکار مختلفی را براساس امتیازات فرصت و قوانین قرار ملاقات تیم تعریف کنید.

سیاست گذاری کنید که چه امتیاز کلی سزاوار تبدیل فرصت به یک سرنخ است.

گفت و گوی زنده

چت زنده سیستم قو را در وب سایت خود فعال کنید تا به صورت فعال و پویا با مشتریان بالقوه کاربران صحبت کنید.

قوانین

مدیریت ارتباط با مشتری سیستم قو ، شامل مدیریت راهبردی تیم فروش، مدیریت و هماهنگ سازی قرارهای ملاقات به همراه امکان ارتباط با سیستم تلفن دیجیتال مرکزی، مدیریت بازاریابی و تیم بازاریاب، می باشد. رعایت قوانینی نظیر اطلاع رسانی به مخاطبین درخصوص ضبط مکالمه آن‌ها و … کاملا برعهده خریدار می‌باشد.

 

فرصت ها در CRM 

فعالیت ها و مدیریت تماس ها

به راحتی ترتیب هر فعالیت را سازماندهی کنید.

هر فعالیتی را بلافاصله در گفت و گوی فرصت با اقدامات از پیش تعریف شده وارد کنید.

فعالیت های تیم خود را پیگیری ، وارد و آنالیز کنید.

یک نمای کلی از راه پیش روی یک فرصت کسب کنید.

مراحل مشخصی را برای هر تیم فروش تنظیم کنید.

فرصت های از دست رفته را به طور خودکار بایگانی کنید.

فرآیند باخت در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان قو دیگر مرحله ای نیست بلکه یک زمینه جداگانه است و تجزیه و تحلیل قدرتمندتری را ممکن می سازد .

شخصی سازی مراحل

فعالیت های خود را با اضافه کردن توضیحات در هر مرحله شخصی سازی کنید.

جلسات

در سیستم قو قابلیت زمان بندی جلسات از فرصت مشتری و همگام سازی با تلفن های همراه و تقویم گوگل وجود دارد، همچنین سیستم ارتباط با مشتریان قو کاملا با سیستم تقویم قو هماهنگ و همگام می‌باشد.

برنامه فعالیت های بعدی

فعالیت های بعدی را برنامه ریزی کرده و کارهای روزانه خود را بر اساس مهمترین فرصت ها و وظایف برنامه ریزی کنید.

دید 360 درجه

تمامی اطلاعات درست از فرصت را دریافت کنید: صفحات بازدید شده در وب سایت ، ایمیل ، جلسات ، اقدامات بعدی ، سفارش های برتر و غیره.

تماس ها

تماس های گرفته شده را وارد کنید و سیستم قو به شما پیشنهاد می کند تا بعد از تماس به طور خودکار فعالیت بعدی را دوباره تنظیم کنید.

دلایل باخت

دلایل باخت را در مورد فرصت های خود برای بهبود اثربخشی فروش خود تحلیل کنید و در صورت لزوم  می توانید فرصتی را مجددا فعال کنید.

 

مشتریان CRM

دفترچه آدرس

یک دفترچه آدرس در میان افراد فروش خود به اشتراک بگذارید.

ترجیحات مشتری

ترجیحات مشتری را به راحتی تنظیم کنید: زبان ، روش های تحویل ، داده های مالی و غیره.

چند آدرسی

چندین آدرس و مخاطب برای یک شرکت واحد داشته باشید.

تاریخچه 

تاریخچه كامل فعالیت های مربوط به هر مشتری را بدست آورید: فرصت ها ، سفارشات ، فاكتورها ، بدهی های كل و غیره.

 

ارتباط موثر CRM

دروازه های ایمیل

تمام ارتباطات ایمیل خود را که به طور خودکار به فرصت مناسب وصل شده است را دریافت کنید و بر اساس ایمیل های دریافتی ، به طور خودکار فرصت های جدید ایجاد کنید.

هشدارهای شخصی

فقط با یک کلیک فرصت های کلیدی را دنبال کنید و بر اساس فعالیت های مربوطه اعلان دریافت کنید و با اشتراک گذاری ایده ها و پرونده ها در زمان واقعی خودشان تا زمانی که در دسترس نبودید بتوانید بعدأ از وجود آن‌ها مطلع شوید.

 

گزارشگیری

داشبورد

با سیستم قو داشبوردهای سفارشی را طراحی کنید تا در یک نگاه تجارت خود را بصورت دقیق بررسی کنید.

تجزیه و تحلیل فرصت ها

فرصت های خود را با فیلترهای پیشرفته ، گروه بندی ، پیشرفت سریع و غیره تجزیه و تحلیل کنید.

تجزیه و تحلیل پیشبرد تجارت

برای ارزیابی ROI ( نرخ بازگشت سرمایه ) کمپین های بازاریابی خود ، از منابع اصلی خود آمار دریافت کنید.

 

یکپارچگی 

فروش

سفارشات سیستم‌های فروش و خرید قو را با یک کلیک به فاکتور تبدیل کرده و از طریق پرداخت آن ها را پیگیری کنید.

انبار

اطلاعات مربوط به در دسترس بودن محصول را مستقیماً در فاکتور دریافت کنید و سفارشات را دریافت کرده و وضعیت سفارش را بررسی کنید. با سیستم انبار قو کاملا هماهنگ باشید.

API ( رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار ) قدرتمند

CRM سیستم قو همگام با API عمل می کند: به نرم افزارهای دیگر وصل می شود ،  فرصت ها را به صورت خودکار ایجاد می کند و غیره.

پرونده های گوگل

برای پیوند هر سندی به فرصت های خود از یکپارچگی سیستم قو با Google Docs استفاده کنید: فرم های صلاحیت ، جداول قیمت گذاری پیشرفته …

فروش های مجموعه

تمام فروش های کانال خود را یکپارچه کنید: فروش آنلاین (تجارت الکترونیکی) ، فروش داخلی (CRM) و در فروشگاه (ایستگاه فروشگاهی).

برنامه های بازاریابی

بالا رفتن اکتساب و رشد فرصت ها در هماهنگی با سیستم اتوماسیون بازاریابی سیستم قو: بازاریابی ایمیلی ، رویدادها ، ردیاب های URL ، آدرس صفحات و غیره.